Zodia Leului.Maxime , aforisme , citate

Citate , maxime , aforisme ale nativilor celebri din Zodia Leului.

"Desi atunci cand mi se spune ca sunt frumoasa sunt extrem de flatata , as dori mai curand sa fiu remarcata pentru munca mea de actrita."
Halle Berry

"Ai grija de lucrurile de lux , caci necesitatile isi vor purta singure de grija."
Dorothy Parker

"Sunt dura , ambitioasa , si stiu cu exactitate ce vreau.Asta ma face o catea , okay."
Madonna

"Eu am fost cea care a schimbat lucrurile , si nu moda.Eu am fost moda."
Coco Chanel

"Cel mai dificil lucru este de a lua decizia sa actionezi ; restul nu inseamna decat tenacitate.Temerile sunt tigri de hartie.Poti face orice hotarasti sa faci.Poti actiona pentru a iti schimba si controla viata ; iar procesul prin care faci asta reprezinta propria lui recompensa."
Amelia Earhart

"Iubeste-te mai intai pe tine insuti si toti cei din jurul tau vor face la fel.Trebuie cu adevarat sa te iubesti pe tine insuti pentru a ajunge sa realizezi ceva in lumea asta."
Lucille Ball

"Cator oameni le pasa cand cineva pierde , cand acel cineva decide sa nu fie ceva , ci cineva."
Coco Chanel

"Nimeni nu a masurat vreodata , nici chiar poetii , cat de mult poate suporta o inima."
Zelda Fitzgerald

"Sunt mult mai relaxata in viata , acum cand sunt mai in varsta.Imi place viata mea , in ciuda ridurilor.Lucrul cel mai pretios consta in ce simti in interiorul tau ."
Melanie Griffith

"In filmele artistice , regizorul este Dumnezeu ; in filmele documentare , Dumnezeu este regizorul."
Alfred Hitchcock

"Sunt propriul meu experiment .Sunt propria mea opera de arta."
Madonna

"Totul este in regula cand te parasesti pe tine insuti , cu conditia sa te aduci singur inapoi."
Mick Jagger

"Suntem nascuti intr-un anumit moment , intr-un anumit loc si , la fel ca un vin de marca , avem calitatile anului si a perioadei in care ne-am nascut.Astrologia nu poate pretinde ca face mai mult."
Carl Jung,

'Exista doua tipuri de oameni : cei care vor aiba puterea in lume , si cei care sa aiba puterea in pat."
Jacqueline Kennedy Onassis

"Concizia este sufletul lenjeriei."
Dorothy Parker

"Tot ce pot spune este ca , indiferent de felul in care au fost viata si munca mea , nu invidiez pe nimeni , iar aceasta este cea mai mare satisfactie a mea."
Roman Polanski

"Pentru a fi neinlocuibil , cineva trebuie sa fie diferit."
Coco Chanel

"Poetii sunt legiuitorii nerecunoscuti ai lumii."
Percy Bysshe Shelley

"Sunt o parte din tot ceea ce am vazut."
Alfred Lord Tennyson

"Natura iti da fata pe care o ai la 20 de ani ; depinde numai de tine , fata pe care o ai la 50 de ani."
Coco Chanel

"Sunt o persoana profund superficiala."
Andy Warhol


Articole din acelasi domeniu :

Zodia Leului.Caracteristici , compatibilitate , numere si zile norocoase

Zodia Leului si dragostea
Zodia Leului.Maxime , aforisme , citate Zodia Leului.Maxime , aforisme , citate Reviewed by Diana Popescu on mai 02, 2009 Rating: 5

Niciun comentariu:

Un produs Blogger.