Derbedeii blogosferei | O intamplare pe fain Polimedia

Atunci cand navighez pe internet ma simt ca si cum as rataci de una singura prin oras.O aventura plina de surprize, placute si mai putin placute…Pasii ma pot purta pe bulevarde largi , dandu-mi prilejul sa admir boierii de curte veche asezati comod in trasuri , jucandu-se distrat cu monoclul marelui lor PR , sau sa ma holbez la limuzinele luxoase ale proaspetilor inavutiti in trafic , plini de talente dar si de fite .Daca se insereaza si nimeresc pe o alee intunecata , risc sa imi sara la gat vreo potaie cu pretentii de originalitate sau vreun tigan excitat de un viol hack-uit la repezeala…

La fel ca pe strada , se intampla sa nimeresti peste scene oribile , cand ai la indemana doua optiuni clare : fie treci mai departe , facandu-te ca nu ai observat nimic ( lasand remuscarea sa iti roada sufletul o vreme ) , fie iei atitudine asumandu-ti , desigur, riscurile de rigoare. Ei bine, de asa ceva am avut parte aseara , in timp ce treceam in revista noutatile blogosferei de pe site-ul Polimedia.Cu aceasta ocazie , am dat peste un articolas nitel revoltat fata de mass media romaneasca , care se incheia cu o remarca grosolana la adresa invatatoarei Cristiana Anghel , un simbol al atitudinii romanilor fata de situatia economica din tara. M-am simtit la fel ca atunci cand vezi o gasca de batausi legandu-se de un copil nevinovat.Puteam sa ma fac ca nu vad , dar situatia imi parea strigatoare la cer , insuportabila …Iata cuvintele care mi-au provocat indignarea :

“Ei bine, doamnei care face ”greva foamei” de cred ca mai bine de 70 de zile ( E mai ceva decat Iisus in desert ), ii este dor de.. OCTAVIAN PALER. Si eu care credeam ca va e dor de familie, de casa, de o masa calda.. “

Cum spuneam , nu am rezistat sa raman in banca mea , asa ca lansat urmatorul comment :

“Ma gandeam ca nu are rost sa mai comentez atitudinea dumitale.Nu ma intereseaza convingerile politice care te inflacareaza (desi cred ca se pot deduce fara mare efort) , dar femeia asta este ceva mai mult decat un fachir care isi face numarul permitandu-si sa se gandeasca la masa calda de acasa sau mai stiu eu la ce nazbatii.Ea este deja un simbol al unei cauze (drepte) , e respectata de multi si daca nu poti sa o stimezi , ar trebui sa ai macar un pic de decenta fata de sacrificiul ei.Nu , nu este Isus in desert, dar il poate intrupa, si ii urmeaza (la o scara mai mica , desigur) exemplul si spiritul de sacrificiu. Da , ii este dor de Paler , pentru ca cu greu mai gasesti in tara asta un om de mare tinuta morala precum a fost el.Ii este dor de mesajul scrierilor lui , de spiritualitatea lui. “

Ce se intampla cand interpelezi un golan care se leaga de o fetisoara neajutorata ? La ce poti sa te astepti atunci cand ii atragi atentia unui nesimtit care se baseste in imediata ta apropiere ? Nu faci, desigur, decat sa aduci asupra ta iritarea celui care se crede indreptatit sa isi faca propria lui lege .Asadar , nu am fost deloc surprinsa de replica “autorului” jignit in hamorul propriu :

“Vezi ca se scrie Iisus , nu cum ai scris tu. Asta e 1.
Nu cred in greva foamei cu mancare in perfuzii. Asta e 2
Vezi ca in Irlanda, cand 10 oameni au facut greva foamei pe bune, in a 34-a zi, au inceput sa moara pe bune. Asta e a 4-a
Vezi ca nu mai e in greva foamei, se pare ca cineva din opozitie i-a promis un post bun, in Parlament. Desigur, ai sa spui ca ''lupta ei va continua de acolo''. Nu. Va face matu gros, ca ceilalti. Asta e 5.
Si 6. Vezi ca pe blogu pe care ai incercat sa postezi, i-am injurat pe Basescu si boc in acelasi stil golanesc cu care i-am injurat pe Antonescu si Geoana. Iar daca vrei sa afli convingerile mele politice, da un search la Mahmoud Ahmadinejad. E vorba de oameni care au coloana vertebrala si nu sug... banana. Asta e 6. “

Mania “proletara” dadea sa rabufneasca, asa ca omul nu s-a putut opri sa faca inca o precizare “

“P.S. Pune-ti dracu mana si cititi Biblia inainte sa vorbiti de religie... Expertilor.
Si nu in ultimul rand .. Cine te-a bagat in seama ? Daca iti dau atentie, pariez ca n-o sa-ti placa.. “

Orgoliul ranit al derbedeilor nu poate fi oblojit cum se cuvine, dupa cum probabil stiti , daca nu profereaza o amenintare cat de mica … Daca ai incalcat teritoriul lor, trebuie sa te puna la respect , sa se asigure ca nu vei mai face greseala de a interveni in lumea lor obscura si , totodata, trebuie sa isi aduca aminte lor insisi ca sunt “mari si tari” .Cu toate acestea , meteahna mea de a nu ma lasa calcata in picioare, din cauza careia am mai avut de suferit , nu mi-a dat pace , si, pentru a-i demonstra ca nu ma las intimidata , am replicat :

“Daca am scris comentariul asta nu inseamna ca te-am bagat in seama.M-am bagat pe mine in seama.Daca nu-l scriam , imi pierdeam respectul fata de mine. “

Dracusorul din mine nu s-a multumit cu atat , mai ales ca abia atunci observasem gafa lingvistica a oponentului , si am adaugat :

“Apropo tovarasu' coldfire , gramatica nu este punctul tau cel mai tare.Se scrie PUNETI si nu PUNE-Ti (stii tu : eu pun , tu pui, el pune, noi punem, voi puneti, ei pun) ...”

Ei, asta cred ca a fost cireasa de pe tort.Musiul a dat in clocot si, cuprins de o navalnica inspiratie creatoare , a dat nastere in chinuri unei capodopere intitulate “Eu nu sunt mata , sa-mi cenzurez in fata ta limbajul”.Apoi , si-a postat articolul , plin de mandrie , pe Polimedia , asa ca sa vada si altii (mai ales eu) cat de fortos este si sa demonstreze lumii intregi ca nu isi tine muschii in batista . Frazele lui infierbantate n-au avut cum sa nu calce din nou gramatica in picioare ! Am sa-i fac onoarea sa-i citez o parte din revolutionarul articol ( a trebuit sa cenzurez cate ceva) :

“In plus, vin acasa, deschid calculatorul si imi zic : Hai sa ma refugiez in blogul asta.. ceva muzica la casti.. poate un film bun de la Stefan, poate un serial.. cine stie. Cand.. vad pe cineva care imi trimite un mesaj, la articolul legat de ”femeia care face greva foamei mai ceva ca Iisus” . Si imi spune tipa ( banuiesc ca e tipa ) ca am convingeri PDL-iste, si ca habar n-am eu ce inseamna ala IDEAL .
Si aici am sa apelez la limbajul pe care il foloseste Gabi, asa fara
perdea : Auzi ? Nu vrei sa imi sugi p__a, si tu si PDL-ul ? Da prima dataTU ! Sa vezi cine si ce convingeri politice am, insa sa o faci pana te faci portocalie.
Va’n gura de idealisti care face-ti greva foamei cu un laptop in brate si cu mancare prin perfuzii.. Si nu idiotilor, Mahatma Gandhi NU a facut greva foamei. Retarzi inculti care pozati in ”ultima reduta de idealism din RRomania”
P.S. Da, acest post nu ar fi existat DACA unii nu ar fi crezut ca trebuie se exprime peste tot pe unde le permite tastatura. “

Probabil ca la vederea acestui articolas al meu vor continua tot felul de porcarele bine garnisite ale “blogger”-ului cu pricina. Credeam ca nu am gresit , dar o farama de indoiala a inceput sa imi dea tarcoale.Am procedat bine , sau mai curand stateam in banca mea ? Poate ma ajutati voi sa imi raspund la aceasta intrebare …

P.S. Articolul "Eu nu sunt mata , sa-mi cenzurez in fata ta limbajul” a primit deja vreo 6 -7 voturi din partea membrilor de pe fain Polimedia , asadar revolutionarul nostru atrage simpatie si aderenti.Cum o sa ma descurc daca isi face o gasca ?
Derbedeii blogosferei | O intamplare pe fain Polimedia Derbedeii blogosferei | O intamplare pe fain Polimedia Reviewed by Diana Popescu on octombrie 31, 2010 Rating: 5

3 comentarii:

  1. Pot zice ca ai REactionat si nu ca ai actionat, asa cum stiu ca faci pe blogul acesta pe care vin cu bucurie. Adica, ai trimis un comentariu in timp ce erai foarte suparata si inflacarata, ceea ce te-a facut sa il ataci. Trebuie sa fac o precizare: termenul de dumitale exista in putine limbi, pentru ca este o forma intermediara dintre dumneavoastra si tu. Era mai bine sa alegi una din cele doua variante. Imi pare rau sa iti zic, dar folosind apelativul acela i-ai aratat ca nu il respecti si el a ripostat. Neelegant modul in care a facut-o, dar si-a facut cunoscut punctul de vedere. In comunicare trebuie sa ii arati omului ca il respecti, dar ca nu esti de acord cu punctul lui de vedere. Aci a fost greseala pe care o facem ffff multi dintre noi. Asa ca, ferea de zonele intunecate. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru comentariu.Desi nu stiam despre aceasta specificitate a pronumelui "dumitale" , intuiesc/ intuiam semnificatia lui si (la manie sau suparare cum spuneti dvs.) l-am folosit cu intentie.Merci.

    RăspundețiȘtergere
  3. stai linistita, nu esti singura din pacate. sunt o adunatura de derbedei...
    http://konkursman.com/2011/12/19/polimedia-nu-recomand/

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.