Nascut pe 11 septembrie – Horoscop general | Profil astrologic

Daca iti sarbatoresti ziua onomastica pe 11 septembrie , zodia ta este Fecioara si esti sub guvernarea planetei Mercur si a Lunii.


Destinul tau este strabatut de numeroase schimbari.Esti independent si poti ajunge sa te bucuri de succes si noroc in viata gratie transformarilor radicale ce iti rasar in cale.Realizarea deplina a idealurilor tale depinde , totusi, de felul cum iti exploatezi potentialul considerabil cu care esti inzestrat si de capacitatea de a nu te lasa doborat de esecuri.
Incearca sa te alaturi unor oameni optimisti , calauziti de o perspectiva pozitiva despre existenta.
Orienteaza-te catre exprimarea artistica a fiintei tale, spre generozitate si energie pozitiva.
Nu te lasa prins in capcanele tentatiilor frivole , ale unei ambitii nemasurate si ale dependentelor.

Culorile tale norocoase sunt albul si verdele.

Pietrele tale norocoase sunt piatra lunii si perla.

Zilele tale norocoase din saptamana sunt luni, joi si duminica.

Numerele tale norocoase si anii tai de cotitura sunt :2, 11, 20, 29, 38, 47, 56, 65, 74 .

Personalitati nascute pe 11 septembrie : Alexa Visarion , Ariana Richards, Ben Hewitt , Brian De Palma, Carl Zeiss , D.H. Lawrence, James Eveers, Nicoleta Grasu , O. Henry, Stefan Octavian Iosif , Theodor Wiesengrund Adorno , Virginia Madsen .



Copyright © diane.ro

Articole din acelasi domeniu in blogul Dianei:


Mesaje zi de nastere | Felicitari, SMS-uri si urari aniversare

Nascut pe 9 septembrie – Horoscop general | Profil astrologic

Nascut pe 10 septembrie– Horoscop general | Profil astrologic
Nascut pe 11 septembrie – Horoscop general | Profil astrologic Nascut pe 11 septembrie – Horoscop general | Profil astrologic Reviewed by Diana Popescu on septembrie 11, 2011 Rating: 5

Un comentariu:

  1. Saluty. Imi place descrierea ce ai facut-o despre fecioarele nascute pe 11. Adevarul este ce imi plac schimbarile si inceputurile, insa in ultimul timp imi e cam frica de ele si am impresia ca am intrat in monotonie. Am nevoie de ceva mai artistic in viata mea.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.