Berbec - Rac : Compatibilitate in dragoste

Combinatia dintre Berbec si Rac reprezinta arareori o reusita intr-o relatie de dragoste.Puternica atractie sexuala dintre cele doua zodii este singurul lucru care le poate uni.Problema este ca magnetismul erotic tinde, mai ales odata cu timpul, sa se erodeze din cauza unor importante diferente de temeperament.Berbecul obisnuieste sa se arunce in dragoste plin de avant , fara a se mai gandi la consecinte, in vreme ce Racul , extrem de prudent, cauta mereu sa se dea inapoi din fata provocarilor vietii amoroase.Racul adora atmosfera linistita si comoda din preajma focului unui camin si siguranta prilejuita de castelul in care isi transforma locuinta , insa Berbecul nu suporta sa fie inlantuit de monotonie si o tandrete molcoma, oricat de multa stabilitate i-ar furniza aceastea.In acest fel , atmosfera poate deveni incarcata pe nesimtite , dand nastere resentimentelor , disputelor si certurilor.Diferenta de la cer la pamant dintre cele doua temperamente conduce , in cele din urma, vrand-nevrand , la probleme si incompatibilitate in pat.Legatura in dragoste dintre un Berbec si un Rac se aseamana unei mari furtunoase , iar un eventual mariaj nu se poate finaliza , de obicei, decat cu un naufragiu.



Copyright © diane.ro

Articole din acelasi domeniu in blogul Dianei:


Berbec - Berbec : Compatibilitate in dragoste

Berbec -Taur : Compatibilitate in dragoste

Berbec- Gemeni : Compatibilitate in dragoste
Berbec - Rac : Compatibilitate in dragoste Berbec - Rac : Compatibilitate in dragoste Reviewed by Diana Popescu on octombrie 05, 2011 Rating: 5

15 comentarii:

  1. Sa stii ca ai foarte mare dpreptate priviind legaturile dintre berbec si rac.proprie experienta.

    RăspundețiȘtergere
  2. st de acord cu ce ai spus....sensibilul rac trebuie mereu sa renunte in favoarea berbecului ceea ce nu e deloc corect,iar acest lucru cred k va continua sa existe atat tp kat racul se complace in situatia respectiva!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. ultimul berbec avut ma dus la disperare cu romantismul sau. ei bine, eu sunt rac, tot nu mi-a placut tipul. Mi-a spus ca am "inima de piatra", pe parcursul anilor am auzit acelasi lucru reformulat. Insa sa spui ca, cunosc bine zodia. Nu prea, putin:)

    RăspundețiȘtergere
  4. eu 6 ani am stat cu fata berbec si ne simteam bine la pat si in toate tinp de 6 ani,de si este cu un alt barbat ma cauta si zicie k ma iubeste,racu iubeste mult dar da inapoi cand vede k nu este iubit asa sant eu,

    RăspundețiȘtergere
  5. is o tampeniile zodiile nu ne putem toti asemana intre noi doar din prisma fapt ca suntem raaci berbeci sau mai stiu eu ce citesc si imi vine sa rad sau poate eu is o exceptie ..eu is berbec nevasta rac avem 2 copii la pat ne intelegem de minune si e totul frumos akuma daca ne-am lua dupa ce scriu toti tampitii ar insemna in viata sa ne cautam pers in functie de asa zisa zodie de compatibilitate nu pot intelege cum sunt atati care cred si cad in jokul unor tampitii ..sa dau alte exemple sun o sumedienie de zodiace si fiecare spune ceva in sens diferit ca vb aia MARE E GRADINA TA DOAMNE..adevarul e ca e prea mare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place comentariul tau chiar ca Mare Mai E Gradina Ta Doamne. Treaba asta cu zodiile e cea mai mare amageala posibila pe lumea asta. Eu cred ca fiecare om are o jumatate pe undeva si nu conteaza ce zodie e ci doar un singur lucru. "Sa se iubeasca si sa fie intelegere toata viata".

      Ștergere
  6. Cine va spune sa va traiti viata in functie de zodii si horoscoape,in functie de compatibilitatile dintre zodii???nimeni!cine stie ce inseamna astrologia,previziunile ei si aspectele prezise,intelege clar ,,predispozitia,,la care suntem expusi intr un fel sau altul,in anumite perioade din an.de multe ori in perioadele,,retrograde,,se pot intampla lucruri pozitive in viata noastra.cat despre compatibilitate intr o relatie,nu tine doar de zodii,ci si de aspect karmic,de ascendentul fiecaruia si de anumite aspecte de ,,destin,,pt.fiecare.este o vorba ,,astrul propune,d zeu dispune,,corect?asa ca,alegeti si credeti cum doriti,dar daca nu cunoasteti,nu spuneti ca sunt tampenii,pt.ca habar n aveti de ASTROLOGIE si implicit de multe alte lucruri,care o preceda.Ignoranta,uneori se traduce prin teama sau respingerea a ceea ce ,nu cunoastem.Fiecare are dreptul la opinia lui,dar exact cum scrie mai sus, MARE E GRADINA TA DOAMNE...cand vine vorba de ....cunoastere si informatie!Aveti dreptate!Nu trebuie ,,crezut,,in zodii,trebuie crezut in D ZEU,dar astrologia inteleasa perfect si asimilata corect,este un alt nivel spiritual,la care ajung f.putini.Astrologii ,in general au o capacitate mentala si spirituala,o intelegere a vietii sub toate formele ei,diferita de perceptia oamenilor(banala,materiala,limitata).cris.

    RăspundețiȘtergere
  7. ..Sincer chiar nu cred in zodii.....exista divorturi. rasturnari de situatii.....intre persoane compatibile sau ne-compatibile....astrologie presupuneri si algebra .. e.t.c....eu eram berbec...si sotia tot berbec.....14 ani de vis....frumos..impecabil..o poveste minunata....s-a terminat sa zicem....dar in nici un caz ptr ca nu eram compatibili.!...apoi o alta istorie unde eram pff.....cel mai compatibil....cel mai mare esec....ce scrieti voi aici despre zodia ei....chiar nu o descrie!...in fine!

    RăspundețiȘtergere
  8. Scrieti numai prostii, am cunoscut un cuplu in care racul avea comportamentul pe care voi il atribuiti berbecului, iar berbecul era linistit si cel putin comod. Numai prostii aveti in capete, e si normal ca o relatie sa reziste atat cat exista atractie sexuala, este valabil pentru toate zodiile. Ba dimpotriva, in cazul racilor si a berbecilor, daca ar fi sa ne luam dupa ce scrieti voi, ei ar fi avantajati in acest caz deoarece sunt foarte compatibili la pat

    RăspundețiȘtergere
  9. Tine f.mult de ascendent,de educatie(doi oameni din aceeasi zodie au comportament si atitudine diferita)din cauza educatiei sau nu........mai tine de evolutie spirituala,de intelepciune,etc.Asta ca sa intelegeti de ce......?

    RăspundețiȘtergere
  10. Este incredibil cat de multe prostii puteti scrie. Exista nativi in zodia Berbecului care sunt comozi, mai degraba preocupati de un trai monoton, linistit, sunt lipsiti de acest foc la care faceti trimitere si nu sunt ei cei cu initiativa. Da, este adevarat berbecii sunt persoane directe si le face placere ca sa fie tratati in acest fel, dar sa faceti din nativii in Rac niste victime sigure ale unei relatii cu un nativ in Berbec e prea de tot, practic vehiculati indirect o idee ca o relatie dintre un Rac si un Berbec nu are sanse de reusita (ce criterii ati folosi pentru a defini acest fapt?) din cauza faptului ca un nativ in Berbec ar fi apriori vinovat de tot ce va fi rau.

    RăspundețiȘtergere
  11. serios ? Racul sensibil si berbecul derbedeu ?eu berbec si fostul rac ...un mincinos ,curvar ,crizat ,egoisti ,zgarcici ,toata ziua pus pe cearta nu au doua vorbe la un loc .azi erau la mare maine la munte ,despre ce vb ? ...sensibilitatea lor despre care se tot vorbeste este de natura negative .nu mai stiam cum sa ies din relatie cu toate ca le-am incercat pe toate ,sunt oamenii pe care nu te poti baza in nimic .defecte atat de multe ca ii acoperit putinele calitati .Cine ar putea trai cu o persona instabila ? poate una la fel ...in nici un caz o femeie hotarata ca femeia berbec .

    RăspundețiȘtergere
  12. Femeile sunt total diferite de barbati, si asta in orice zodie.Exact Femeile rac si sensibiile,stiu ce vor de la o relatie si f fidele .barbatii raci?nu zic toti dar au tendinta a naibii de a-si face nevoile langa casa...dau cu bata in balta cand nu trebuie ,sunt f afemeiati si cu cine nu trebuie .si sunt f instabili din punct de vedere emotional.dar asta putem spune despre orice zodie , ca fiecare este diferit.si cum spunea cineva mai sus, depinde f mult de ascendent si de educatie.DA!Asa este! Eu sunt rac/femeie, si am o prietena cu un an mai mica decat mine tot rac...dar sunt ....la poluri opuse, ai putea spune ca suntem chiar zodii diferite.de ce? eu am ascendent in leu , ea in rac . si asta ne face f diferite, plus educatia, alt mod de a trai , alt mod de a vedea viata, alte experiente in viata ,etc.
    Apropo de relatia Rac-Berbec...sunt cu un berbec de mai bine de 2 ANI . 1 an de zile a fost o relatie , comoda , fara obligatii , insa ne-am mutat impreuna, am decis sa trecem la nivelul urmator .A trebuit sa intru un pic in el , intr-adevar ,sunt f comozi si au mintea la cu totul altele, dar depinde si de persoana respectiva .Daca i am spus ca am decis sa pun capat relatiei din cauza la lucrurile spuse mai sus , s-a schimbat complet .E un om total schimbat . si nu doar pt o perioada de timp, a spus si se vede clar pe el ca realizeaza ca nu era ok cum stateau lucrurile. Acum se implica total in casa, relatie , la pat , nu e nevoie sa spun , ca de la inceput a mers ca uns , si a spus ca nu credea ca poate gasi un om asa deschis. Deci sunt fel si fel de oameni , eu daca am ascendent in leu, nicidecum nu sunt o persoana slaba de inger , stiu ce vreau , spun direct ce am de spus , si recunosc ca sunt o persoana dominanta si f puternica . iar lui asta ii si place la mine .Si nu cum spuneti la compatibilitatea asta , ci ne place monotonia, in sensul linistea si armonia din casa...iar racii sa nu fie spontani ? n aveti idee cat de spontani putem fi ...Iar certuri intre rac si berbec ? ..hmmm , in 2 ani de 3 ori ne-am "certat", numai certuri n-au fost ci simple discutii , bai uite ce nu-mi convine, si s-au rezolvat lucrurile.depinde mult de omul cu care esti si experintele prin care a trecut..o fi berbecul umblaret dar ajung la un moment dat cand vor sa se aseze la casa lor si atunci sunt cei mai devotati oameni. Respect!

    RăspundețiȘtergere
  13. NU CREDETI IN ZODII OAMENI BUNI!! SUNT BERBEC CASATORIT CU RAC SI NE IMPACAM DE MINUNE ! LASATI PROSTIILE SI ASTRELE SI NU VA UITATI LA ZODII CI IN OCHII PARTENERULUI VOSTRU, IUBITI-VA, RESPECTATI-VA RECIPROC SI NU CAUTATI RASPUNSURI IN HOROSCOP.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.