Sfantul Petru - Citate, aforisme, maxime

Sfantul Petru, cel dintai dintre Apostoli, a carei zi o sarbatorim astazi, 29 iunie, impreuna cu cea a Sfantului Pavel, ne-a lasat mostenire o aleasa invatatura, din care mi-am permis sa extrag cateva citate si aforisme care releva, dupa mine, cel mai bine personalitatea sa credincioasa, curajoasa si dedicata.

"Ci prin harul Domnului nostru Iisus Hristos, credem ca ne vom mantui in acelasi chip ca si aceia." (Faptele Sfintilor Apostoli 15:11)

"Si a inceput Petru a-i zice: Iata, noi am lasat toate si Ti-am urmat." (Sfanta Evanghelie dupa Marcu 10:28)

"Iar Petru a zis: Argint si aur nu am; dar ce am, aceea iti dau. In numele lui Iisus Hristos Nazarineanul, scoala-te si umbla!" (Faptele Sfintilor Apostoli 3:6)

"Iar Petru si Ioan, raspunzand, au zis catre ei: Judecati daca este drept inaintea lui Dumnezeu sa ascultam de voi mai mult decat de Dumnezeu. Caci noi nu putem sa nu vorbim cele ce am vazut si am auzit." (Faptele Sfintilor Apostoli 4:19-20)

"Iar Petru a zis catre ei: Pocaiti-va si sa se boteze fiecare dintre voi in numele lui Iisus Hristos, spre iertarea pacatelor voastre, si veti primi darul Duhului Sfant." (Faptele Sfintilor Apostoli 2:38)

"Iar Petru l-a ridicat, zicandu-i: Scoala-te. Si eu sunt om." (Faptele Sfintilor Apostoli 10:26)

"Deci dupa ce au pranzit, a zis Iisus lui Simon-Petru: Simone, fiul lui Iona, Ma iubesti tu mai mult decat acestia? El i-a raspuns: Da, Doamne, Tu stii ca Te iubesc. Zis-a lui: Paste mieluseii Mei. Iisus i-a zis iarasi, a doua oara: Simone, fiul lui Iona, Ma iubesti? El i-a zis: Da, Doamne, Tu stii ca Te iubesc. Zis-a Iisus lui: Pastoreste oile Mele. Iisus i-a zis a treia oara: Simone, fiul lui Iona, Ma iubesti? Petru s-a intristat, ca i-a zis a treia oara: Ma iubesti? si i-a zis: Doamne, Tu stii toate. Tu stii ca Te iubesc. Iisus i-a zis: Paste oile Mele." (Sfanta Evanghelie dupa Ioan 21:15, 16, 17)

"Iar Simon Petru, vazand aceasta, a cazut la genunchii lui Iisus, zicand: Iesi de la mine, Doamne, ca sunt om pacatos." (Sfanta Evanghelie dupa Luca 5:8)

"Simon Petru i-a raspuns: Doamne, la cine ne vom duce? Tu ai cuvintele vietii celei vesnice." (Sfanta Evanghelie dupa Luca 6:68)

"Raspunzand Simon Petru a zis: Tu esti Hristosul, Fiul lui Dumnezeu Celui viu." (Sfanta Evanghelie dupa Matei 16:16)


Copyright © diane.ro. 2012
Articole din acelasi domeniu in Blogul Dianei:

Sfantul Pavel – Viata si opera (I)

Sfantul Petru in superstitii si traditii romanesti

Mesaje de Sf. Petru si Pavel | Felicitari ,urari si SMS-uri
Sfantul Petru - Citate, aforisme, maxime Sfantul Petru - Citate, aforisme, maxime Reviewed by Diana Popescu on iunie 28, 2012 Rating: 5

3 comentarii:

Un produs Blogger.