Indragostit de fosta iubita a prietenului meu

Necunoscute si pline de surprize sunt caile dragostei... Te poti indragosti de cineva de mult stiut, caruia nu i-ai observat pana acum atractivitatea, de o persoana pe care o urai altadata sau de ce nu (?), de fost iubita a prietenului tau cel mai bun.
Iata ce mesaj am primit zilele trecute...

Draga Diana,

Mi-am dat seama ca imi place prietena fostei mele iubite. Poate sunt chiar indragostit de ea...

S-a despartit de prietenul meu acum cinci luni si de atunci ne-am obisnuit sa schimbam cate o vorba pe messenger. Chiar foarte multe vorbe in ultimul timp.
Trebuie sa recunosc, m-am simtit putin naspa atunci cand am vorbit prima data cu ea. Mi se parea ca il tradez cumva pe prietenul meu, dar lucrurile s-au schimbat odata cu trecerea timpului.

Ma gandesc mereu la ea, nu pot sa mi-o scot din minte!
Discutam in fiecare zi pe net si nu ma mai satur de lucrul asta.
Trebuie sa ii spun ce simt pentru ea?

Raspunsul meu:

Prietenia se impaca rar cu dragostea. Mai ales in cazul tau! Daca  tu crezi ca ea simte la fel ca tine, ar trebui sa te pregatesti pentru o ruptura cu prietenul tau. Trebuie sa iti dai seama ca prietenul tau nu se va simti deloc bine vazandu-te impreuna cu fosta lui iubita, chiar daca nu mai este demult impreuna cu ea.

Daca reusesti sa ai o relatie de iubire cu ea, gandeste-te cum se vor petrece lucrurile atunci cand veti fi toti trei in acelasi grup sau "gasca". Vor apare tensiuni, certuri, va fi prietenul tau stapanit de gelozie?

Esti cu adevarat indragostit de ea sau poate esti indragostit de ideea de iubire? Chiar vrei sa dai nastere unor mari probleme, in loc sa iti gasesti o alta fata (din numeroasele ,disponibilele si dornice de a  fi cu cineva) care sa nu iti complice in nici un fel viata?

Daca este vorba despre o dragoste autentica, stiu bine, este greu sa iti stapanesti sentimentele si asculti glasul sec al ratiunii.

Daca incepi sa te intalnesti cu ea,  poate ca va veti simti minunat impreuna, insa, mai inainte, cantareste bine in minte toate argumentele pro si contra si fii pregatit pentru orice fel de dificultati.

Diana


Voi ce credeti? Este corecta o astfel de relatie? Are ea sanse de succes?


Copyright © diane.ro. 2012

Articole din acelasi domeniu in blogul Dianei:

Cum pot sa-l fac pe fostul sa ma vrea inapoi?

Cum sa il faci gelos pe fostul tau prieten / iubit

Osho despre dragoste si indragostiti
Indragostit de fosta iubita a prietenului meu Indragostit de fosta iubita a prietenului meu Reviewed by Diana Popescu on octombrie 22, 2012 Rating: 5

3 comentarii:

  1. Moralitatea mai presus de orice, chiar si mai presus de femei! Si nu, nu m-as incurca niciodata cu fosta prietena a vreunui amic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, trebuie sa-i spui daca simti ceva pentru ea. Ca n-are de unde sa viseze!!! Poate are si ea aceleasi sentimente. Si mai terminati o data cu acest cod nenorocit. Nu are nici o legatura cu moralitatea. Nimeni nu merita sa sufere inutil daca iubeste pe cineva si acel cineva simte la fel. Nu e ca si cand am vorbi despre persoane casatorite ( desi se poate intampla si asta), vorbim despre fosti prieteni!!!! Doar adolescentii pot gandi asa aiurea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă ar fi așa de ușor pe cât sună. Recent prietenul meu cel mai bun i-a dat mesaj fostei mele iubite, chiar dacă el știa că încă o iubesc mult, cu toate că ea m-a uitat complet, m-a deranjat. I-am spus să nu-i mai vorbească și așa s-a întâmplat, dar ea mi-a dat mesaj astăzi că vezi doamne îi place să vorbească cu el și că să îl las să vorbească cu ea, cum crezi că mă simt, sau cum mă voi simți când prietenul meu cel mai bun îmi sărută fosta iubire în față? Concluzia spune-mi-o tu, te rog!

      Ștergere

Un produs Blogger.